Försent firande :-).

Farmor ringde mig innan idag (jag hade glömt o ringa o säga att jag va hemma igen från Sthlm) och frågade om de kunde komma över på en fika o fira lilla mig några dagar försent. Så fick sticka iväg och köpa en tårta (ingen fantast på tårtor :-P) och det blev en kanelkringla också. Tårtan var supergod :-). Men satan i gatan vad dyr den var. 150 kr :-O

Varför skulle min bror säga till mig att testa WoW för. Jag visste att jag skulle fastna för det. Så nu sitter jag typ fastklistrad framför det. Men jag fattar nästan ingenting, haha! Ropar på min bror heeela tiden.

Nä nu ska jag ställa mig framför spisen och göra blomkål/broccoli gratäng. Mums.

Smell you later :-)


Kommentarer
Postat av: Louise

Akta dig så att du inte fastar och blir en wow nörd XD

2009-08-26 @ 13:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0