Idiot?

Måste bara rensa mina tankar lite känner jag!!

Hur kan man gå runt o säga massa skit om mig o till mig och sen bara blånekar det rakt i facet på min vän. Min vän skiter totalt att det är min väns kusin, Min vän litar mer på mig än denna personen, det vet jag.
Jag fattar inte hur folk kan se upp till denna människan, precis som om denna är en jävla gud. Jag hoppas att folket runt omkring denna person fattar hur personen är snart. Helt ärligt tycker jag inte att denna förtjänar några vänner. Jag har ingen respekt för denna människa.


Jaa jag är lite arg och nej detta handlar inte om "M"  om ni skulle tro det...

Kommentarer
Postat av: Klara

Kommentera gääärna miiin bloog (A) kram!

2009-08-05 @ 21:44:21
URL: http://klarabirgitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0