Imorgon!!

I fredags blev det utgång fast det inte va tänkt. Helt ok :). Träffade en gammal barndomskompis som jag inte har träffat på säkert 7 år eller något sådant :P

Började packa lite smått igår, hatar verkligen att packa.
På kvällen träffade jag Fidde :), ett tag sen vi träffades och förra gången va jag sjukt arg och ledsen, så det va kul o träffa honom innan jag drar till Itailen. Vi gick en liten stund på Marinfestivalen, sen blev det pizza och tillsist blev det bio och Harry Potter. Inte så uppskattat av Fidde men det fanns faktiskt ingen annan, hehe,

Idag blir det hem till mormor o käka o sen hem o packa det sista, åker ju imorgon bitti härifrån. 16.10 går flyget från Skavsta :). Lääängtar :D



Fidde i våras någon gång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0