Laga mat idag?

Körlektionen gick ganska bra igår. Gjorde många rätt men några fel också... Jag blir så himla nervös när jag kör, hehe. Ska övningsköra mycket med pappa nu. Han har inte hunnit köra med mig på sistone, attans också. Nu när jag verkligen vill. Vill ha det till hösten. Kommer jag att klara det? Det hoppas jag verkligen.

Massagen va helt okej, väldigt kort bara. Ca 40 min bara. Tycker det va lite lite tid, brukar vara runt 60 min.. Så dit går jag inte tillbaka igen. Och nej det blev inget happy ending, haha!

Ska nog in till stan och shoppa lite idag. Är riktigt shoppingsugen, det kliar i mina fingrar :-).
Bror och jag är ensamma hemma hela dagen, alltså måste vi laga mat, usch pallar inte det... Handla mat och laga mat gillar jag verkligen inte. Kanske ska äta sushi? Ooh det är så gott och det har jag varit sugen på jättelänge :-).

Kommentarer
Postat av: Fredrik Heiner

Du skriver som värsta fjåååååårtisen, lite bättre skrivning nu.

2009-08-28 @ 15:52:11
Postat av: Evelina

Haha tack broder :)

2009-08-28 @ 16:51:32
URL: http://eveevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0