Träna.

Usch snart ska jag iväg och storhandla med mor. Fy farao vad jag hatar det.. Jag fasar för att flytta hemifrån på riktigt o börja göra sådant. För när jag bodde i Oslo så käkade jag ju på jobbet så kände inte riktigt av det då. Kan man inte ha en betjänt som handlar åt en. Hade varit så mycket bättre. ;-)

Nu ska lilla jag börja träna igen, var ju inte sisådär 3 år sen är något sådant sen sist. Har ju bara sprungit lite med Henke i våras o nu i somras. Det räknas tyvärr inte. Men nu ska jag ta det på allvar. Betalar ju ändå 349 i månaden. Ska börja träna på Nautilus. Hoppas det är ett bra gym. För vägrar vara på Friskis. Gillar det inte alls. Det var där jag var innan...

Nu ska jag dra.. Ska tvinga med mor in på Skopunkten också o kolla om de har fått in några snygga stövlar :-). Men gillar egentligen inte deras skor, de går så lätt sönder. Men skogalen som jag är så får det bli några sådana skor ibland ;-).

Kram på er alla :-)




De här köpte jag i våras, mina favoriter just nu :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0