Usch..

Blev väldigt förvånad innan idag när jag skulle åka iväg med min mor. Markus stod utanför, hade inte sett honom på över en månad o sist vi såg var inte precis lyckad. Så det blev lite konstigt att träffa honom men ändå skönt. :-). Vill verkligen ha han som min vän, deal with it or not. Han ska inte behöva lida för att jag och en inte går ihop längre. Det är bara löjligt. Och du behöver ju inte bete dig som en jäkla fjortis o bli arg på honom när jag kommer i närheten o vill prata med honom när du är med också. Vi är förtusan 21 år gamla. Du läser säkert inte min blogg, men jag var tvungen att rensa mitt huvud lite...

Har haft så jäkla ont i magen hela dagen idag. Fick lägga mig i sängen och försöka sova bort det. Somnade en timme men är fortfarande likadant. Jag blir galen.

Ohh imorgon blir en bra dag :-). Först ska jag övningsköra (ja, jag vet.. jag är sen med det) och sen blir det helkroppsmassage :-D. Fick det i födelsedagspresent av mor och far!

Kommentarer
Postat av: Klara

sv:tacktack:)

2009-08-26 @ 18:55:08
URL: http://klarabirgitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0