Ny vecka.

Helgen vart bra: Förfest hos Stoffe o sen en snabbsväng på stan i fredags. Var hemma redan vid 1tiden. Och sen i lördags vart det Mingel på Larsson&Lange med söta Mimmi, där Jason serverade dricka. Sen blev det en snabbsväng på stan tror jag, kommer inte ihåg så mycket, aldrig mera vin!
Igår slappade jag bara, det behövdes :)

Ny vecka, nya pass på Nautilus. Förra veckan blev det:
tisdag: ben o mage o springa några kilometer på bandet
onsdag: Genomgång av hela kroppen med Mimmis övningar
torsdag: 45 min kondition
fredag: 35 min simning.

Denna veckan vad jag vet så länge:
Måndag: Box pass
Tisdag: hela kroppen
Fredag: simning minst 40 min.
Skulle kört vattengympa på onsdag eller torsdag egentligen men vi hann aldrig att boka.

Denna veckan bjuds också på kanske två bio. iaf New Moon på torsdag natt. Kanske 2012 innan, får se om jag orkar. Annars blir det spelkväll med fia med knuff :).
Fixa naglarna imorrn, behövs verkligen. Denna gången blir de svarta me silver smyckning.

So long nu blir det att göra ost/skinka sallad o sen fruktsallad till efterrätt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0