Träningsvärk

Var så trött när mamma väckte mig imorse, drömde så konstiga drömmar, men rätt roliga med iofs. Blev jagad o lite så där.
Mor och jag stack över till Eva-Marie för en fika. Har passat hennes barn i 3 år, innan jag stack till Oslo. Blev lite fika för ska inte äta sånt längre. Inget onyttig alls helst. Vi får la se hur det går med det i helgen. Blir utgång både fredag o lördag. Lugnt ska det bli.
Tränade med Mimmi efter fikan, kondition. Fy fasen va trött jag blev, svetten bara rann :-D. Är så öm i hela kroppen nu. Jag älskar att ha träningsvärk ^^. Imorgon blir det lite simning innan bakning med Mormor. Hoppas det blir av denna gången. För tror hon är frisk nu. Har vart sjuk fram o tillbaka i över en vecka, stackarn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0