Fullt upp.

De senaste dagarna har gått så fort. Har knappt suttit framför datorn, det ni :-O. Det är stort.
Bleven sväng till Väla och IKEA igår med Henrik. Han fick köpt sig en jacka. O jag hittade ltie smått. En sjal och boken "Män som hatar kvinnor". Kommer väl få göra som min bror och läsa den på toaletten annars kommer jag väl inte läsa den.
Jag och Henrik körde ut till ön och gick där. SÅ mysigt att gå i skogen. Fick även se Henriks föräldrars stuga som de håller på att bygga ut och ska bosätta sig i februari ungefär. Kommer bli asnice när det är klart.

Åh jag vill berätta en sak, men får inte.. Inte ännu. Men jag är glad. Hoppas det går :D!

Imorrn blir det att gå på stan med H och sen träffa MIMMI :D

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0