Detta suger.

Har haft ont i ryggen sen i fredags nu. O idag är det nog som värst. Om det inte släpper snart måste jag nog gå till doktorn, fan vad jag hatar detta. Var iväg o köpte Zon gel. Det kanske hjälper lite iaf, hoppas hoppas!

Måste ringa Alexia i veckan o fråga om jag kan komma upp o jobba nästa vecka. Det borde gå.

Om en månad kommer Mimmi hem :D woho. Ett år har gått ganska fort :). Saknar dig din skit!
Måste lägga mig raklång i sängen nu, PAIN. Ska kolla på någon serie. Hoppas Linus kommer med min hårddisk. Snäll som han är så har han lagt över Weeds säsong 5 o True Blood säsong 2. Då har man något att kolla på inatt, för jag antar att jag inte kommer att kunna sova i natt heller. Argh


Orkar inte skriva mer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0