House MD

Mamma väckte mig när hon kom hem imorse och frågade hur det var med min rygg.. Rörde mig ytterst lite o kände inget, Gött tänkte jag o somnade om. Men när jag vaknade efter att jag hade fått ett sms av Filip och skulle gå upp och gå på toa. AAAAJ, kunde knappt röra mig. FUCK FUCK! Jag vill bli bra i ryggen nuuu! helvetesjävlaskit.

Men något som är bra är att House säsong 6 har kommit ut. Fidde och jag ska se på det ikväll :D

Ska väcka mamma strax o sen ska vi hem till söta mormor som bjuder på mat idag :) Ska nog gå inom affären o köka lite grönsaker och dip. Pappa ville inte köpa det till mig igår.

Ska smörja in mig med zon nu. Ha det fint allihopa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0