På bättringsväg?

Åååh jag vill verkligen hoppas på det. Men idag är det värre att gå. Men jag kan nästan kissa normalt, gör nästan inte alls ont längre. Idag gör det lite ondare i magen, men det kan vara medicinen, hoppas hoppas! Blir så himla trött o hängig av all medicin jag äter hela tiden. Kan sova flera timmar på eftermiddagen, men sen på kvällen blir jag hur "pigg" som helst o kan inte sova, mest för att det gör ont iofs. Inatt somnade jag vid halv fyra tror jag och gick upp vid halv tio bara för att jag var tvungen att ringa två samtal. Detta suger en massa!

Hunden har blivit en gammal gubbe nu, vresig och morrar lite titt som tätt på oss och vill inte gå ut på morgonen med pappa och behöver gå ut mitt i natten. Jag var snäll och tog ut honom vid två tiden inatt, gick som en gammal tant som behövde en käpp, haha! Men ville inte väcka mamma o pappa.

Nu blir det att kolla på någon film, kanske POTC, längesen man såg den. Kommer säkerligen att somna till den, men men...

Kram på er alla!

Tatuering jag ska göra iår förhoppningsvis. Dennis som har ritat den. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0