This sucks...

.. big time.
Fick åka in till akuten igår för fick så jävla ont vid urinblåsan och magen. Jag hade fått kraftig urinvägsinfektion.. Sa att jag hade haft ont i ryggen också och då sa doktorn att det säkerligen var en försymptom på detta.
Tacka fan för att jag fick reda på varför jag har haft ont i ryggen så länge...
Men detta slår faktiskt allt. Har aldrig haft så här ont i hela mitt liv. Önskar inte ens att min värsta fiende får det...
Så nu är man sängliggande igen.
Fick antibiotika som jag ska äta i tre dagar och sen ska jag kanske till vårdcentralen och lämna ett urinprov till och se så att det är borta annars får jag ännu mera antibiotika...
Faaan vad jag hatar detta. Vill bli frisk nu!

Jimmy kommer imorgon och håller mig sällskap på kvällen, ska kolla på någon film eller något. Orkar inte göra så mycket. Kan ju knappt gå, får så himla ont då =(.

Förhoppningsvis blir jag bra snart så jag kan åka upp till Oslo och jobba.
Fan måste ringa lite samtal imorrn, skulle jobba men kan ju verkligen inte det. FUCK!!!!

Känner att mina inlägg är väääldigt negativa, men det blir ju lätt så när man mår så dåligt.


Bilder sen förra helgen då vi var hemma hos Malin och hade tjejkväll men slutade i katastrof typ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0