Träna!

Nu äntligen har jag börjat med min träning ordentligt, tränat två dagar på raken nu :-). Känns riktigt skönt. Blir till och med en runda dit imorgon igen.
Det ska bli så kul, Henkii kommer hem över helgen och då blir det en löprunda med honom. Sen åker den jäkeln till Ayia Napa en vecka. Nej, nej inte alls avundsjuk.. >.<

Vad ska jag göra till hösten, blir det Oslo, Halmstad eller Stockholm? Aaaah jag vet inte. tänker för mycket på det tror jag.. Hoppas jag kommer tillrätta med allt snart för pallar inte mer.
Plus att jag vill ha en liten fransk bulldogg med, hähä. Så coola.

JAG ÄR SKADEGLAD :-D MOhahahaha!

Kommentarer
Postat av: Josephine

hej, allt bra idag ? :)

2009-09-18 @ 07:32:54
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0