Årets första kulglass!

Ibland är det inte bra att säga till mamma att hon ska väcka mig på morgonen... Sa till henne igår att hon skulle väcka mig... Men inte innan kl 9. Såklart 30 sekunder efter kl är 9 så väcker hon mig. Härligt :D! Men rätt skönt ändå, då kom man iväg tidigt till gymmet. Det va ju tänkt att jag skulle köra kondition idag, men va alldeles för seg gör det. Så idag fick det bli massa mage o biceps istället.
Jäklar vilken träningsvärk jag har i benen sen i tisdags, men den är nog borta till imorgon. Hoppas det iaf för då äre spinning som gäller med Mimmi o massa poliser o militärer!

Unnade mig en glass ute i solen idag. Så gott det va. Och så fick man träffa Malin också. Riktigt kul!

Ikväll blire någon uteservering med Fidde o Carl. :)

Soo long suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0