Topboy.

Trevlig kväll igår. Jag, Fredrik och Carl satte oss på Fox and Anchor. Jag mår lite dåligt att jag tog två cider, men ibland får man unna sig. Men ska iaf inte ut denna helgen tror jag. I så fall blir det alkoholfritt.

Jag är så sjukt glad, jag somnade innan kl 12 inatt. Har inte hänt på evigheter. Har sjukt svårt att somna på kvällarna. Men tur va det att jag kunde somna så "tidigt" för imorse va det spinning. Jäklar va kul det va och svetten bara rann :D! HÄRLIGT!

Nu ska jag väcka mamma och lite senare blir det Topboy på Nolltrefem.

Soo long suckers!

Kommentarer
Postat av: R e b e c c a S w e r r e

sv;



haha tack! Ja jag tycker med om dom ! :)



2010-04-16 @ 20:11:32
URL: http://rebeccaswerre.blogg.se/
Postat av: R e b e c c a S w e r r e

sv ;



tack så jätte mke, jag har inte bestämt mig vad jag tycker om det än :)

2010-04-24 @ 09:31:31
URL: http://rebeccaswerre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0